Què fem Establir vincles de
comunicació amb els destinataris de l’activitat de cada organització és
essencial per fer-se conèixer, per oferir productes o serveis, per comunicar projectes,
per exterioritzar la imatge i la filosofia d’empresa. D’altra banda, els
elements que conformen la comunicació interna de qualsevol organització
constitueixen un dels vehicles més importants per a la cohesió de l’equip de
treball i actuen com a facilitadors de la seva feina. Per a la projecció i per
a la imatge d’una empresa, entitat o institució és fonamental saber
seleccionar el tipus de comunicació escaient a cada situació i el registre
idoni. Per tal de garantir la qualitat lingüística, a SdC tenim cura del text
com a part d’un procés comunicatiu global. Des d’SdC redactem,
revisem i traduïm. Segons les necessitats de cada client els nostres serveis
poden incloure tots aquests processos de manera conjunta o només algun. Revistes
internes i externes Comunicats
interns Memòries
anuals Dossiers
de premsa Fullets
i anuncis publicitaris Dossiers
de campanyes publicitàries Continguts
d’intranets Dossiers
de premsa Manuals
d’ús, etc. Som especialistes en
llenguatge publicitari, financer i de noves tecnologies. Treballem,
fonamentalment, en català i castellà, i també en basc, gallec, portuguès,
anglès, francès, alemany, italià, holandès, àrab i xinès entre d’altres. |
|